Home / Urdu Articles / اسلام میں بلی کا رونا ہوش اڑا دینے والی حقیقت

اسلام میں بلی کا رونا ہوش اڑا دینے والی حقیقت

اسلام میں بلی کا رونا ہوش اڑا دینے والی حقیقت

بلیوں نے کیوں کھایا؟ وجوہات میں تبدیلی کے طور پر وہ بلی کے بچے بلیوں میں بڑھتے ہیں. جب وہ بھوک، سرد، یا ڈرتے ہیں تو بلیوں کو ان کی ماؤں کے لئے بخشش کی ضرورت ہوتی ہے. لیکن ایک بار بلیوں کی عمر بڑی ہو جاتی ہے، وہ ایک دوسرے کے ساتھ مواصلات کرنے کے لئے دوسرے vocalizations کا استعمال کرتے ہیں. جیسے جیسے، یولنگ، اسکی، اور بڑھتی ہوئی. لوگوں کے ساتھ ان کی مواصلات کے لئے مایوس ہے.

بے شک، گوشت کی مقدار مختلف ہوتی ہے اور بلی سے بھی مختلف ہوتی ہے. اورینٹل نسلیں، خاص طور پر سیمی بلیوں کو “ٹاکرز” کے طور پر جانا جاتا ہے، لہذا جو بھی مجھے پسند نہیں کرتا وہ ان نسلوں کو صاف کرنا چاہئے.

بیماری. پہلا قدم آپ کے ویٹرنریٹر کی طرف سے مکمل جانچ پڑتال ہے. کئی بیماریوں کو بلی کی بھوک، پیاس، یا درد محسوس کرنے کی وجہ سے ہوسکتا ہے، جس میں سے سب سے زیادہ غصے میں اضافہ ہوتا ہے. تمام عمروں کی بلیوں کو بھی ایک فعال طور پر تھرایڈ یا گردے کی بیماری کی ترقی ہو سکتی ہے، جس میں دونوں کی تعداد میں زیادہ تعداد میں مخففیاں ہوسکتی ہیں.
تلاش کرنا اس کے باوجود کچھ لوگ سوچتے ہیں کہ، بلیوں کو اکیلے نہیں ہونا پسند ہے. بلیوں کو اکثر کھیلنے، پائٹنگ، یا ان سے بات کرنے کے لۓ اکثر آپ کی مدد کرتا ہے. اگر آپ توجہ مرکوز کرنے کی کوششوں پر کم کرنا چاہتے ہیں تو، جب ایسا ہوتا ہے تو جواب دیں. صرف اس کی توجہ دینا جب وہ چپ رہیں. اگر وہ دوبارہ دوبارہ شروع کرنا شروع کردے تو، نظر آتے یا چلے جائیں. لیکن اپنے پالتو جانوروں کو نظر انداز نہ کرو. اس کے ساتھ ہر روز معیار کے وقت خرچ کرتے ہیں، کھیلنا، تیار کرنا اور اس سے بات کرتے ہیں. ایک تھکا ہوا پالتو جانور خاموش پالتو جانور ہے.

 

About admin

Check Also

سورۃ النصر قرآن کی صورت کی فضیلیت ایسا وظیفہ جو ضرور پڑھنا چائیے

سورۃ النصر قرآن کی صورت کی فضیلیت ایسا وظیفہ جو ضرور پڑھنا چائیے سورت النصر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *