Home / Urdu Articles / آج کا بے شرم داماد

آج کا بے شرم داماد

آج کا بے شرم داماد

عوامی زندگی میں نظم و ضامن امن اور ہم آہنگی کو یقینی بناتا ہے جس میں باری پیش رفت پیش رفت اور خوشحالی کی قوتوں میں ہوتی ہے. کوئی ملک نہیں، بڑا یا چھوٹا، گندے نامی نظم و ضبط کے ساتھ بتھ اور ڈریگن کھیلنے کا متحمل ہوسکتا ہے. مساوات یا سماجی انصاف کی تمام باتیں بیج میں ایک روٹی بن جاتی ہیں یا ایک گستاخی وعدہ ہوتا ہے اگر طاقت کو سمجھنے میں ناکام ہو اور نظم و ضبط کے حکم کو ہر قیمت اور تمام حالات میں لے لے. زندگی کے راستے کے طور پر نظم و ضبط کے ساتھ، تمام منصوبوں، پالیسیوں اور پروگرامیں پھل برداشت کرنے کے پابند ہیں. جب بھی عام زندگی یا نجی انٹرپرائز میں لوگ نظم و ضبط کے مطالبات کو کم کرتے ہیں تو سب سے زیادہ اطمینان اور کامیابی مختلف گمراہی اور مایوسی کی وجہ سے مختلف سطحوں پر ہوتی ہے. ہندوستان جیسے ممالک کے لئے نظم و ضبط، جو اقتصادی وقفے کے تھراو کی حد اور اس موقعوں پر ایک زبردستی اسٹور پر کھڑے ہیں، سب سے زیادہ فوری اور فوری طور پر پہلے سے ہی ضروریات ہیں. اصولوں اور اصول کے لئے نظم و ضبط ایک لازمی جزو ہے اگر ہم میدان اور فیکٹریوں میں کاروبار کا مطلب ہے.

طلبا کے حالیہ پھیلاؤ اور غلط سگنل کہ یہ “محدود مہذب” دنیا بھر میں بھیجا گیا تھا، خدا کا ایک ایسا فعل نہیں تھا جیسا کہ ہم ایمان لانے کے لئے چاہتے ہیں لیکن شہری حکام کے خلاف ناقابل اعتماد غفلت کا نتیجہ ہے. عوامی ملازمین کی طرف سے معمول کا مطالبہ اور نظم و ضبط کا خوفناک راستہ ایک دیا گیا تھا ایک اور سب کے لئے شرم کی آواز کا معاملہ ہے. شہروں، شہروں اور میٹرو میں ردی کی ٹوکری کی کمی کو روکنے کی اجازت دی گئی تھی اور ان کی ہٹانے کو پھنس لینے والوں کو بائیں طرف چھوڑ دیا گیا تھا، نظم و ضبط اور تقاضے کی عقیدت کی طرف اشارہ کرتے ہیں. یہ اعلی وقت ہے کہ ہم بیٹھیں اور کچھ سنجیدہ دل تلاش کریں.

ہمارے ملک میں کونسا ریاست یا اپوزیشن سپانسر “بینڈ” کے ساتھ آسانی سے منظم کیا جاتا ہے، اس کا ایک اور علاقہ ہے. کلاؤڈ کے تحت عوامی زندگی میں نظم و ضبط کے ساتھ، پوری سماجی اور اقتصادی رفتار کو پیسنے کی روک تھام کے لۓ لایا جاتا ہے. جب اس طرح کی نظم و ضبط کی طرح پریشان کن نقطہ نظر موجود ہے تو ہماری نجات کے لۓ کچھ بھی نہیں ہے، اگر کچھ بڑی مصیبت مستقبل میں ہماری طرف بڑھتی ہے تو. اتنا پیسہ دینے والوں کے علاج کا جو آج ہمیں آجاتا ہے وہ بات میں نہیں بلکہ عوامی زندگی میں نظم و ضبط کی بحالی میں ہے. نظم و ضبط واحد راستہ ہے جسے ہمیں ملک کی سلامتی کے درمیان ہماری صحیح جگہ پر لے جا سکتا ہے.

About admin

Check Also

سورۃ النصر قرآن کی صورت کی فضیلیت ایسا وظیفہ جو ضرور پڑھنا چائیے

سورۃ النصر قرآن کی صورت کی فضیلیت ایسا وظیفہ جو ضرور پڑھنا چائیے سورت النصر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *