Home / Trending / چھ قسم کی عورتوں سے کبھی شادی مت کرو

چھ قسم کی عورتوں سے کبھی شادی مت کرو

چھ قسم کی عورتوں سے کبھی شادی مت کرو

میں، بہت سے لوگوں کی طرح، ایک اچھا راز سے محبت کرتا ہوں. میں نے شارلکول ہومز کہانیاں، والد براؤن کی کہانیوں اور دیگر اچھے اسرار ناولوں کو پڑھا ہے. میں صرف ایک اچھا اسرار کو حل کرنے کی کوشش کرتا ہوں.

ایک اچھا راز اسرار کو ختم نہیں کرتا. کہانی، اہمیت کے ثبوت کے ذریعے تمام راستے اس شخص اور دوسرے شخص کو اور اس کے آگے اشارہ کرتی ہیں. تاہم، آپ اسرار کے جواب کو تلاش کرنے کے لئے کہانی کا اختتام پڑھنا لازمی ہے.

مختصر داستانوں کے لئے ناولوں میں ابھی صرف موجود نہیں رہتی ہے. میرے معاملے میں، راز میری زندگی کے ذریعے ہی ہیں. میں ایک دن بغیر کسی راز کے بغیر کسی بھی نظم کا انتظام نہیں کر سکتا.

ایسا نہیں ہے کیونکہ میں یا تو بڑی ہو رہی ہوں. جیسا کہ میں اپنے چھوٹے دنوں کو یاد کرتا ہوں، یہ بھی اسرار سے بھرا ہوا تھا.

مجھے یاد ہے کہ ایک کرسمس حوا جب میں سانتا کلاز کے اسرار کو حل کرنے جا رہا تھا. میں نے اس پراسرار شخص کے بارے میں سنا، لیکن میں نے اسے اور اس کرسمس کو کبھی نہیں دیکھا تھا، میں نے اپنے آپ سے وعدہ کیا تھا، میں یہ دیکھتا ہوں کہ یہ سانتا کلاز واقعی ہے.

اس رات میرے والدین نے مجھے بھیجا اور میرے بھائی اور بہن کو ابتدائی بستر میں پڑا کیونکہ یہ کرسمس کی شام تھا. ہم نے کرسمس کے درخت کے ارد گرد ہماری چھوٹی سی پارٹی تھی اور یہ اعتراف کیا تھا کہ کرسمس کے تمام تحائف صبح آتے ہیں.

اس کے بعد 10 بجے کے ہڑتال میں، ہم اپنے سونے کے کمرے میں بھیجے گئے تاکہ سانتا کلاز اور کرسمس کے تحفے کے منتظر رہیں. میں قیام کرنے کا فیصلہ کرتا تھا اور دیکھتا ہوں کہ مسٹر سانتا کلاز نے کرسمس کے موقع پر اپنے اسرار کو کیسے کام کیا.

سائے میں چھپا ہوا، میں نے کرسمس کی درخت کے ارد گرد اپنی ماں اور والد صاحب کو کچھ کرسمس کارٹون پینے، بات کرنے اور ہنسی کو دیکھ سکتا تھا. وہ اچھا وقت لگ رہا تھا. میں تھوڑا جلادا تھا کیونکہ میرے اخراجات میں ان کا اچھا وقت تھا.

پھر میں نے اپنی ماں کو سنا، “کیا آپ نہیں سوچتے کہ یہ وقت کے بارے میں ہے؟”

میری والدہ اور والد صاحب نے ایک دوسرے کو دیکھا اور ان میں سے ایک مزاحیہ گھیروں میں سے ایک کو گھیر لیا. میرے والد نے کہا، “یقین ہے، چلو چلتے ہیں اور انہیں لے لو.”

اس وقت، میں واقعی میں نہیں سمجھا کہ وہ کیا کہہ رہا تھا. وہ کیا جانا چاہتے تھے اور حاصل کرتے تھے؟ کیوں وہ سانتا کلاز آتے ہیں اور ان کی “چیزیں” کر سکتے ہیں اس راستے سے باہر کیوں نہیں نکلیں گے؟

وہ جلد ہی غائب ہوگئے ہیں اور مجھے بہت حوصلہ افزائی ہوئی کیونکہ میں سمجھتا ہوں کہ اگلے شخص کمرے میں داخل ہونے کے بعد سانتا کلاز خود ہو گا.

میں نے ہال سے بیداری سے سنا، “شہہل، ہم بچوں کو نہیں اٹھنا چاہتے ہیں.”

پھر میں نے کچھ دیکھا جس نے مجھے اپنی پوری زندگی کی توقع نہیں کی. میری والدہ اور والد نے کرسمس کے تحائف لے کر رہنے والے کمرے میں آ کر انہیں کرسمس درخت کے تحت احتیاط سے رکھا. انہوں نے کئی دورے کیے ہیں اور اس وقت تک جب تک کرسمس کا درخت تمام قسم کے کرسمس کے تحفے کے ساتھ بھری ہوئی تھی.

میں نے ابھی میری آنکھوں پر یقین نہیں کیا تھا. سالوں کے لئے، میرے والدین نے ہمیں سانتا کلاز کی کہانی روڈولف ریڈ ناک قندھار کے ساتھ بتایا. انہوں نے اس طرح یہ بتایا کہ میں ہر لفظ پر یقین کرتا ہوں. اب، مجھ سے پہلے ثبوت تھا کہ وہ مجھ سے کیا کہہ رہے تھے کہ ان تمام سالوں کو ایک اسرار کے طور پر پیش کیا گیا تھا، اس کا راز راز نہیں تھا.

About admin

Check Also

الائچی کے دانے پر دم کرکے جسکو پلے گے وہ آپ کے پیار میں پاگل ہو جاےگا

الائچی کے دانے پر دم کرکے جسکو پلے گے وہ آپ کے پیار میں پاگل …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *