Home / Urdu Articles / صرف اتوار کے دن یہ کر لے

صرف اتوار کے دن یہ کر لے

صرف اتوار کے دن یہ کر لے

مجھے یہ اعتراف کرنا ہوگا کہ پرسنسیج میں الجھن کے وقت موجود ہیں. اس سے عمر کے ساتھ کوئی تعلق نہیں ہے. انسانی دماغ کے ساتھ ایسا کرنے کے لئے سب کچھ ہے جس میں ناکام ہے.

پروردگار کی رحمن مالکن ایک بات کہہ سکتا ہے اور میں بالکل کچھ کہہ سکتا ہوں. جب ہم اسی صفحے پر ہیں، اسی کی سزا اور تقریبا ایک ہی الفاظ ہیں، تو ان نادر مواقع موجود ہیں. ان مواقع جیسے ہی میں نہیں چاہوں گا.

اچھی خبر ہے، ہم سب ایک ہی کتاب میں ہیں، جس میں فرق پڑتا ہے.

دوسرے دن، مثال کے طور پر، میں ایک خوفناک موڈ میں تھا. میں چیزیں حاصل کرنے کی کوشش کر رہا تھا اور ترقی نہیں کر رہا تھا. آخر میں، پرسنسیج کے رحمدل مالکن نے کہا، “آپ کے بارے میں اتنا خوفناک بات کیا ہے؟”

“ٹھیک ہے،” میں نے بالکل واضح طور پر کہا، “یہ جمعہ ہے اور میں اپنا کام کرنے کی کوشش کر رہا ہوں.”

میری بیوی بس وہاں کھڑے ہوئے تھے ان میں سے ایک “لگ رہا ہے” وہ سب سے مشہور ہے. اس کے بعد، دونوں ہاتھوں کو اپنے ہونٹوں پر رکھ کر، “خاموش لڑکے، آپ کو یہ جانتا ہے کہ یہ جمعرات ہے؟”

جب آپ کچھ غلط ہو تو یہ بہت خراب ہے. آپ سوچتے ہیں کہ آپ صحیح کام کر رہے ہیں، لیکن یہ پتہ چلتا ہے کہ آپ نہیں ہیں. میرا خیال ہے کہ یہ ایک دن ہے اور اس کے بجائے یہ ایک دوسرے دن ہوتا ہے. کبھی کبھی ایک دن بالکل اسی طرح نظر آتا ہے.

جیسا کہ ہم ناشتا دوسرے دن کھاتے تھے، میری بیوی نے روکا اور کہا، “کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ موسم خزاں کا پہلا دن ہے؟”

مجھے تھوڑی دیر کے لئے روکنے اور اس کے بارے میں سوچنا پڑا. اس کا مطلب ہوا موسم گرما میں ہوا اور موسم خزاں ہوا میں ہے.

“اگر یہ موسم خزاں ہے،” میں نے بہت سنجیدگی سے کہا، “یہ ابھی تک باہر کیوں گرم ہے؟” آخری تین ہفتوں کا درجہ 90s میں ہے اور گرمی انڈیکس 100 سے زائد تھی. یہ واقعی گرم ہے.

اس کی تلاش میں، میں نے کہا، “یہ یقینی طور پر موسم خزاں کی طرح محسوس نہیں کرتا ہے؟” اس نے مجھ سے اتفاق کیا، جس کی میز کی طرف سے کافی کامیابی تھی.

ایک گیت کا کہنا ہے کہ، “اور بٹ چلے گا.” میں تبدیل کرنا چاہتا ہوں کہ تھوڑا تھوڑا گانا گانا، “اور گرمی پر چلتی ہے.” بس ڈالیں، مجھے موسم گرما کے آخری ہفتے میں موسم خزاں کے پہلے ہفتے کے درمیان کوئی فرق نہیں ملا. سب کے بعد، اگر موسم خزاں ہو تو موسم کو موسم خزاں کی طرح کام کرنا چاہئے.

مجھے نہیں پتہ تھا کہ گرمی کتنی سنجیدگی تھی. میں بدھ کی صبح ایک مقامی ابتدائی اسکول میں جا رہا تھا کہ “قطب کے ارد گرد نماز ادا کریں.” یہ صبح میں پہلی چیز تھی لہذا میں نے جانے سے پہلے ناشتا نہیں کیا تھا، بلکہ واقعہ کے بعد ناشتہ کے لئے میری پسندیدہ ریستوران میں جانا ہے.

جیسا کہ میں قطب پر چل رہا تھا، میں نے محسوس کیا کہ یہ باہر سے باہر گرم تھا. اوہ اچھا، میں نے خود کو سوچا، میں یہاں یہاں نہیں جا رہا ہوں تاکہ میں اسے صرف برداشت کر سکوں.

تقریبا آٹھ اساتذہ نے پول کے ارد گرد ایک وسائل آفیسر کے ساتھ جمع کیا تھا. ہم ایک حلقے میں جمع ہوئے، ہاتھ رکھے اور نماز شروع کرنے لگے. ان میں سے بہت سے دعا کرتے تھے اور میرا کام نماز میں سیشن کو بند کرنا تھا.

جیسا کہ انہوں نے دعا کی، میں نے تھوڑا سا عجیب محسوس کیا. اب میری بیوی آپ کو بتائے گا کہ یہ صرف ایک احساس نہیں ہے؛ میں عجیب ہوں لیکن میری سنہرے بالوں والی جڑیں خود کو ظاہر کرنے لگے تھے اور میں تھوڑا چکر محسوس کر رہا تھا. میں محسوس کرتا تھا کہ میرے چہرے پر پسینے کا رول اور میرے پیروں کو معمول سے زیادہ، موٹے ہوئے تھے. میں نے اس وقت اچھا محسوس نہیں کیا.

پھر، نماز میں سیشن کو بند کرنے کا وقت آ گیا. میں یاد نہیں کر سکتا کہ میں نے کیا دعا کی کیونکہ میرے منہ سے نکلنے والے ہر لفظ عجیب اور عجیب محسوس کرتے تھے. میں چیلنج ہو رہا تھا اور میں اپنے آپ کو سوچ رہا تھا، “بس گر نہیں.” میں جانتا ہوں کہ اگر میں گر گیا تو، کسی کو ایمبولینس کو فون کریں اور مجھے ہسپتال تک لے جائیں. آخری جگہ میں چاہتا ہوں.

About admin

Check Also

ایسا وظیفہ بتایا گیا ک دنیا ہی بدل جاےگی آپکی ویڈیو دیکھیں

ایسا وظیفہ بتایا گیا ک دنیا ہی بدل جاےگی آپکی ویڈیو دیکھیں ہر جگہ لوگ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *