Home / Trending / الائچی کے دانے پر دم کرکے جسکو پلے گے وہ آپ کے پیار میں پاگل ہو جاےگا

الائچی کے دانے پر دم کرکے جسکو پلے گے وہ آپ کے پیار میں پاگل ہو جاےگا

الائچی کے دانے پر دم کرکے جسکو پلے گے وہ آپ کے پیار میں پاگل ہو جاےگا

جب پروردگار کے پروردگار مالمین نے اپنے منصوبوں سے سیکھا اور یہ کہ کانفرنس میں نویں نانی کی قریبی قربت میں تھا، جو کہانی کا اختتام تھا. “ہمارے” سفر کے لئے منصوبوں شروع ہوگئے. اس کے مطابق، میں اسے اپنے بیٹے کے گھر میں چھوڑ سکتا ہوں اور میرے کانفرنس جاری رکھ سکتا ہوں.

اس کی منصوبہ بندی کے ساتھ میری بیوی کو اس سے محبت کرتا ہے.

مجھے بالکل یقین نہیں ہے کہ آپ کس طرح بچے کی پیدائش کی تاریخ کی منصوبہ بندی کرتے ہیں، لیکن میری بیوی کو اس بات کا یقین کرنے کے لئے قریبی رابطہ رکھنا پڑا تھا جب ایسا ہوتا ہے جب وہ ایسا کرنا چاہتا تھا. دادی اس طرح ہیں. اس کے مطابق، بچے کو ایسے وقت میں پیدا ہونا پڑا تھا کہ وہ پورے بچے کو نئے بچے کے ساتھ جا سکتے ہیں اور خرچ کرسکیں. میں نہیں جانتا کہ دادا کیسے کرتے ہیں، لیکن ان کے پاس ایک خفیہ طاقت ہے جس کے ساتھ ہم نے مرد کے لیڈر کی طرف اشارہ کیا ہے.

جیسا کہ ہماری روانگی اور امیدوار پیدائش کے وقت قریب آیا، میری بیوی تھوڑی گھنٹی بن گئی.

“اگر ہم وہاں جائیں اور بچے ابھی تک پیدا نہیں ہوئیں”؟

جیسا کہ، میں اس سوال کا جواب جانتا ہوں. یہ بیویوں کے سوالات سے پوچھنا کہ ان کی صحیح دماغ میں یا کوئی ذہن میں کوئی بات نہیں ہے، اس کے جواب میں، کیوں جواب دے سکتے ہیں؟

“اگر بچے ابھی تک پیدا نہیں ہوا تو میں ان کے گھر نہیں چھوڑوں گا.”

اگرچہ یہ ایک خطرہ کی طرح لگ رہا تھا، یہ ایک ایسا منصوبہ تھا جس میں میں نے کام کر سکتا تھا، لیکن میں نے خود کو یہ معلومات رکھی.

ہم دن جانے سے قبل ایک دن، برکت واقع ہوا. میری بیوی کی نویں نانی اس دنیا میں داخل ہوئی اور اس نے سب کچھ ٹھیک کیا. یہ میرا نویں نانی بھی تھا، لیکن کسی نے مجھے کوئی ذہن نہیں دیا. اگر سچ معلوم ہوا تو، میں ایک اداکار تھا. میں پوری سفر کے لئے ادا کیا.

یہ ایک چھوٹی لڑکی بن گئی، جو سب کے لئے تعجب تھی. لہذا، دادی کچھ آخری منٹ کی خریداری کرنا پڑا. میں نے بھی اس کے لئے ادا کیا. میں یہاں شمار کر سکتے ہیں کے مقابلے میں زیادہ سے زیادہ طریقے سے.

برے واقعے کے منظر پر چلنے کے دو دن بعد میں نئی ​​نادی کے بارے میں ناپسندیدہ چپکے سے بھرا ہوا تھا. میں نے اپنے سر کو بہت سر ڈالا اور ایک موقع پر فیصلہ کیا کہ “آہا.” میں نہیں جانتا جو یہ نئی دادا سوچتا ہے وہ ہے لیکن میں جانتا ہوں کہ دادی سوچتے ہیں کہ دادا کیا ہے. شاید ایسا ہی ہے جو واقعی معاملہ کرتا ہے.

اگرچہ ہم نے اس خاندان کے اس نئے اضافے کو کبھی نہیں ملا، میری بیوی اس کے بارے میں سب کچھ جانتی تھی. میں نے اکثر حیران کیا ہے کہ ماں اور دادی اپنے بچوں کے بارے میں بہت جانتی ہیں. میں اکثر ان کے نام ملا.

میں نے نو تاج تاجے کو اپنے بیٹے کے گھر میں گرا دیا اور میرے کانفرنس میں حصہ لیا. مجھے کانفرنسوں میں بات کرنا پسند ہے، بنیادی طور پر کیونکہ لوگ مجھ سے بات سنتے ہیں، اور وہ اصل میں یہ کہنا چاہتے ہیں کہ مجھے کیا کہنا ہے.

About admin

Check Also

کان میں لہسن رکھنا کو ضروری ہے

کان میں لہسن رکھنا کو ضروری ہے ہمارے گھر میں، بہت سے تنازعہ خود کو …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *